مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 15:002019-02-22دانش

دانشگاهیان باید مشکل گشای کشور در حوزه های مختلف باشند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در شرایط فعلی وضعیت علوم و فناوری به سرعت در حال تغییر است، گفت: مراکز آموزش عالی کشور باید با اعمال تغییرات جدی مشکل گشای کشور در حوزه های منختلف باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی در دانشگاه اردکان با بیان اینکه تاکنون دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی وظایف خود را به خوبی انجام داده اند، اظهار کرد: بسیاری از دستاوردهای علمی کشور طی 40 سال عمر انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها به لحاظ تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند، افزود: بخش صنعت هم باید با پشتکار بیش از پیش شرایط اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را ایجاد کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه با اشاره به اقدامات و دستاوردهای پژوهشی چند سال اخیر گفت: رفع موانع به کارگیری دستاوردهای پژوهشی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، مؤثرترین راهکار برای توسعه و پیشرفت کشور است.

غلامی با بیان اینکه تقویت شرکت های دانش بنیان از جمله اولویت های جدی وزارت علوم است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 420 هزار شغل پایدار در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور مورد حمایت وزارت علوم قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان باید مشکل گشای کشور در حوزه های مختلف باشند

دانشگاهیان باید مشکل گشای کشور در حوزه های مختلف باشند