مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 13:012019-02-22ورزشي

مروری بر سوابق هافبک ژاپنی فولاد خوزستان


مجوز بازی تاکافومی آکاهوشی، هافبک ژاپنی تیم فولاد خوزستان صادر شد و این بازیکن می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی برای این تیم به میدان برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان تاکافومی آکاهوشی Takafumi Akahoshi را به خدمت گرفتند تا این تیم را تقویت کنند.

برای آشنایی بیشتر با این بازیکن که روزهای گذشته در تمرینات تیم فولاد خوزستان حضور داشته، مروری بر کارنامه فوتبالی این بازیکن داریم : بازیکن جدید فولاد خوزستان متولد 27 می 1986 در شهر فوجی ژاپن است و پیش از پیوستن به این تیم در عضویت تیم تایلندی اسپنبوری Suphanburi تایلند بوده است.

تاکافومی فوتبال خود را از رده زیر 13 سال و زیر 15 سال شیمیزو اس پلاس آغاز کرد و پس از آن در تیم فوتبال دبیرستان فوجیده هیگشی روند رو به رشد خود را ادامه داد تا دوران حرفه ای فوتبال را از سال 2005 با حضور در تیم اوراواردز Urawa Reds در لیگ برتر فوتبال باشگاه فوتبال حرفه ای برای پیوستن به (جی لیگ) آغاز کند.

پس از 2 سال پوشیدن لباس اوراواردز وی به عنوان بازیکن قرضی برای تیم میتو به میدان رفت و طی این مدت از مجموع 41 بازی 8 گل زد و 8 پاس در کارنامه خود ثبت کرد.

هافبک شماره 80 فولاد خوزستان سپس به تیم یاماگاتا ژاپن رفت و نیم فصل برای این تیم بازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر سوابق هافبک ژاپنی فولاد خوزستان

مروری بر سوابق هافبک ژاپنی فولاد خوزستان