مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 12:562019-02-22سياسي

ملل مسلمان با الهام از انقلاب اسلامی مقابل ظالمان ایستادگی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با وجود اینکه 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما خوشبختانه ایران اسلامی استقلال خود را در این مدت حفظ کرده است.

وی تصریح کرد: باید سایر ملل اسلامی و غیراسلامی نیز پایگاه های آمریکایی و اروپایی را از کشورهای خود برچینند و متکی بر خود بوده و مستقل باشند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه افزود: انقلاب اسلامی، انقلاب اصیلی بود که در این نقطه از جهان واقع شد و نمونه ای برای بیداری مسلمانان و جهان اسلام، بلکه نمونه ای برای بیداری مستضعفان و مظلومان در دنیا بود.

وی بیان کرد: امید است که کشورهای اسلامی با الهام از انقلاب اسلامی، در برابر ظالمان و ستمگران ایستادگی کرده و مقابله کنند.

بیضاوی در ادامه با تاکید بر اتحاد پیروان مذاهب اسلامی اظهار کرد: بی تردید اتحاد و وحدت، منافع بسیاری برای جهان اسلام داشته و اختلاف و تفرقه، ضربه های فراوانی بر مسلمانان وارد می کند.

وی گفت: همه منافع جهان اسلام از طریق اتحاد حاصل می شود اگر مسلمانان با یکدیگر اتحاد نداشته باشند گویی چیزی ندارند اما اگر وحدت و یکدلی داشته باشند، گویی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملل مسلمان با الهام از انقلاب اسلامی مقابل ظالمان ایستادگی کنند

ملل مسلمان با الهام از انقلاب اسلامی مقابل ظالمان ایستادگی کنند