مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 12:202019-02-22سياسي

از ساماندهی محله شاپور تا حال و روز قدیمی ترین شیرینی فروش تهران


تهرانگردان صبح امروز به مناسبت ولادت حضرت زهرا از محله امیریه در منطقه11 بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صبح امروز احمد مسجدجامعی به همراه آبادیان - شهردار منطقه11 - در تهران گردی اسفند ماهی خود که به مناسبت میلاد حضرت زهرا برگزار شد به محله امیریه در منطقه 11 رفت و با بیان اینکه باغ امیریه متعلق به منیرالسلطان بود و جشن های بزرگ میلاد حضرت زهرا در این باغ برگزار می شد، گفت: عمده جشنهای فاطمی در دوره قاجار که زنانه بود در این باغ برگزار می شد.

وی با اشاره اینکه در این جشن های بزرگ از سفرای خارجی،رجال، درباریان و مردم عادی دعوت می شد،اظهارکرد: حالا با تخریب باغ امیریه و تبدیل آن به محله امیریه شاهد هستیم که هیئت های بزرگی نیز به اسم حضرت زهرا (س) در این محله قرار دارند.

مسجد جامعی در ادامه تهران گردی خود به آرایشگاه علی واقع در محله امیریه رفت و با رییس اتحادیه آرایش و پیرایش مردانه به صحبت نشست و گفت: یکی از قدیمی ترین آرایشگاه های مردانه تهران در خیابان ایران و دیگری در خیابان امین حضور است که به دلیل نزدیکی به مجلس، نخست وزیری و سنا بسیاری از صاحبان قدرت برای آرایش و پیرایش به این سلمانی ها می رفتند.

وی با بیان اینکه برایم سوال است که چرا عمده سلمانی ها برای برای یکی از شهرستان های شمال کشور (رشت) هستند،اظهارکرد: بر اساس صحبت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساماندهی محله شاپور تا حال و روز قدیمی ترین شیرینی فروش تهران

از ساماندهی محله شاپور تا حال و روز قدیمی ترین شیرینی فروش تهران