مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 10:452019-02-22فرهنگي

یک تئاتر مینیاتوری از انتهای دنیا


میکرو تئاتر عروسکی _ رئال «یک تئاتر کوچک از انتهای دنیا» در بخش ملل جشنواره تئاتر فجر با تصویری از دو دنیای موازی برای بشر امروز اجرا شد.

- میکرو تئاتر عروسکی _ رئال یک تئاتر کوچک از انتهای دنیا در بخش ملل جشنواره تئاتر فجر با تصویری از دو دنیای موازی برای بشر امروز اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از نمایش های خارجی دلسردکننده ای که در سی وهفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر در روزهای گذشته به صحنه رفت، نمایشی در فاصله یک روز تا پایان این رویداد، از کشور فرانسه در تالار حافظ اجرا شد که به لحاظ کیفی و طراحی ایده نمایش، رضایت بیشتر مخاطبانش را به دست آورد؛ هرچند ناآگاهی عمده تماشاگران تئاتر بویژه تماشاگران غیرحرفه ای به شیوه های اجرایی نمایشی مثل یک تئاتر کوچک از انتهای دنیا (قطعه دوم) ‎درک موضوع و نوع اجرا را برای برخی با دشواری هایی همراه کرد.

در این نمایش صحنه بزرگی که مثل میزی چوبی بود، عروسک هایی به حرکت درمی آمدند تا از تصویری مینیاتوری از جهان، خلقت بشر و آنچه در طول میلیون ها سال گذشته نشان دهد.

سازندگان این نمایش در توصیف کار خود می گویند: تماشاگر پس از وارد شدن به یک سالن بلک باکس، که می تواند دور صحنه آن بچرخد یا بنشیند، کوچک ترین تئاتری را تماشا می کند که کوتاه ترین و بزرگترین تاریخ دنیا را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تئاتر مینیاتوری از انتهای دنیا

یک تئاتر مینیاتوری از انتهای دنیا