مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 07:062019-02-22سياسي

بودجه می توانست بهتر از این باشد/ هرگونه وابستگی به نفت باید در بودجه حذف می شد


حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ارزیابی خود نسبت به بودجه 98، در پاسخ به این سوال که آیا بودجه 98 در جهت تامین رفاهیات مردم تدوین شده است، - نماینده مردم شاهین شهر گفت: بودجه می توانست بهتر از این نوشته شود و حذف وابستگی به درآمد های نفتی به حفظ منافع کشور و رفاه مردم می انجامید.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ارزیابی خود نسبت به بودجه 98، در پاسخ به این سوال که آیا بودجه 98 در جهت تامین رفاهیات مردم تدوین شده است، اظهار داشت: بودجه چندان سهمی در بهبود وضعیت رفاه و معیشت مردم نداشته است.

وی ادامه داد: منظور مقام معظم رهبری از اینکه باید ساختار بودجه تغییر کند این موضوع بود که بودجه باید باتوجه به شرایط کنونی کشور منافع و معیشت مردم را تامین کند اما متاسفانه این تغییرات ساختاری در بودجه ای که دولت به مجلس آورده مشاهده نمی شود.

حاجی دلیگانی با تاکید براینکه این یک ضرورت است که بودجه باید تمامی 80 میلیون جمعیت و نه فقط 45 میلیون نفر جمعیت حقوق بگیر را در نظر گیرد، خاطرنشان کرد: بودجه می توانست بهتر از این نوشته شود و حذف هرگونه وابستگی به نفت به حفظ منافع کشور و رفاه مردم می انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه می توانست بهتر از این باشد/ هرگونه وابستگی به نفت باید در بودجه حذف می شد

بودجه می توانست بهتر از این باشد/ هرگونه وابستگی به نفت باید در بودجه حذف می شد