مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 03:302019-02-22اقتصادي

احتمال تولید لادا در ایران


روز گذشته گزارش هایی مبنی بر ورود یک خودروساز روسی به ایران برای تولید و مونتاژ محصولاتش منتشر و موجب شد کارشناسان بسیاری در این رابطه نظر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویکتور کلادوف، مدیر سیاست گذاری منطقه ای و بین المللی سازمان فناوری های پیشرفته روسیه روستک روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه AERO INDIA - 2019 اعلام کرد که این شرکت برای تولید و مونتاژ خودروهای خود در بازار برخی از کشورها نظیر ایران آماده بوده و بدین منظور مذاکراتی را نیز با مقامات ایرانی مربوطه در این زمینه داشته است.

با انتشار این خبر، بسیاری از تحلیلگران احتمال ورود خودروهای روسی به ایران را بسیار بالا عنوان کردند و ضمن اشاره به احتمال تداوم تحریم های اقتصادی و تجاری خصمانه دولت آمریکا علیه ایران و خروج و عدم همکاری برخی از شرکت های اروپایی فعال در این کشور بعد از اعمال و بازگشت های تحریم ها، احتمال ورود و موفقیت شرکت های خودروسازی جایگزین که معمولاً از دو کشور چین و روسیه است، به بازار ایران قوت گرفته است.

با توجه به اینکه بازار ایران دارای ظرفیت و پتانسیل های بسیار خوبی برای خودروسازان خارجی و بین المللی است، بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان همواره درصدد ورود، تسلط و موفقیت در آن بوده تا بتوانند علاوه بر افزایش محبوبیت و رده جهانی خود، درآمدزایی و سودآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تولید لادا در ایران

احتمال تولید لادا در ایران