مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 00:562019-02-21سياسي

معاون حشدالشعبی عراق: وحدت رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی است


معاون حشدالشعبی عراق از وحدت به عنوان رمز پیروزی جبهه مقاومت نام برد و گفت: جبهه مقاومت با اتحاد ملت های عراق، بحرین، یمن و دیگر کشورها و به رهبری حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای به پیروزی جهانی دست خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید هاشم الحیدری پنجشنبه شب در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه جبهه مقاومت جبهه حق و مقابله با ظلم است، اظهار کرد: مؤسس این جبهه امام خمینی(ره) و ستون و عمود آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مسلمان و غیرمسلمان و غربی و شرقی در جبهه مقاومت گردهم آمده اند، اضافه کرد: هر چند دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت دریغ نمی کنند اما روز به روز قدرت جبهه مقاومت بیشتر می شود.

معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق خاطرنشان کرد: آمریکا و دنباله روهای آن به عنوان جبهه باطل در کشورهای مختلف اسلامی به دنبال ظلم و ستم هستند اما هیچگاه پیروزی با آن ها نبوده و نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس وعده های الهی جبهه حق در صورت مقاومت خود بر جبهه باطل پیروز خواهد شد، عنوان کرد: درگیری میان حق و باطل همیشه بوده و همچنان ادامه خواهد داشت اما اگر جبهه حق به آموزه های الهی عمل کند پیروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حشدالشعبی عراق: وحدت رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی است

معاون حشدالشعبی عراق: وحدت رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی است