مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 19:362019-02-21ورزشي

دوست ندارم با ضد فوتبال امتیاز بگیرم/ ماشین سازی از تیم های قدیم فوتبال ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: پیش بینی در فوتبال کار بسیار سختی است خصوصا در فوتبال ایران، - سرمربی تیم پیکان گفت: به دنبال کسب نتیجه خوب برابر ماشین سازی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین سازی تبریز گفت: پیش بینی در فوتبال کار بسیار سختی است خصوصا در فوتبال ایران، اما به دنبال کسب نتیجه خوب در بازی مقابل تیم ماشین سازی هستیم.

وی گفت: من بعد از یک و نیم سال دوری از فوتبال، به مربیگری بازگشته و با تیم پیکان در 2 بازی برگشت مغلوب شده که برابر استقلال یک نیمه بد و یک نیمه خوب بودیم و در مقابل سپاهان هر 2 نیمه خوب بودیم، اما در نهایت در هر 2 بازی شکست خوردیم.

فرکی گفت: تلاش می کنیم در از تبریز با دست پر از میدان خارج شویم و تیم ماشین سازی از تیم های خوب و قدیمی فوتبال ایران است و زمانی که در تیم پاس حضور داشتم در جام تخت جمشید چند بار با تیم ماشین سازی بازی کردیم و خوشحالم که این تیم به لیگ برتر بازگشته است.

سرمربی تیم پیکان در مورد حریف فردای تیمش گفت: هدایت تیم ماشین سازی برعهده رضا مهاجری از دوستانم است و این تیم در دور برگشت نتایج خوبی را کسب کرده است، ما هم این تیم را آنالیز کرده و تلاش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست ندارم با ضد فوتبال امتیاز بگیرم/ ماشین سازی از تیم های قدیم فوتبال ایران است

دوست ندارم با ضد فوتبال امتیاز بگیرم/ ماشین سازی از تیم های قدیم فوتبال ایران است