مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 19:262019-02-21ورزشي

ماشین سازی باید پدیده شود/ فوتبال تبریز مانند گذشته 2 قطبی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پیکان تهران گفت: دور برگشت را با کسب 7 امتیاز آغاز کردیم و حتی می توانستیم با 9 امتیاز میدان را ترک کنیم و با یک غفلت در ثانیه های پایانی بازی مقابل سپیدرود رشت، به تساوی رضایت داده و 2 امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی گفت: با این نتایج به میانه های جدول صعود کردیم و حریفان جدیدی مانند سایپا، نساجی، فولاد خوزستان و سایر تیم های وسط جدول پیدا کردیم و تلاش می کنیم از این تیم های پیشی گیریم، هر چند اعتراف می کنم که بضاعت تیم ما محدود است.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: نتایج تیم ماشین سازی در نیم فصل اول قابل دفاع نیست، اما دور برگشت را خوب آغاز کردیم و به دنبال کسب عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و تلاش می کنیم روند رو به رشد تیم را ادامه دهیم و ماشین سازی در پایان فصل باید پدیده لیگ برتر شود.

وی گفت: من به شرایط تیم قانع نیستیم و تلاش می کنم در پایان فصل حداقل 3 بازیکن به سطح اول فوتبال ایران معرفی کنم، همانطور که حسین کنعانی زادگان در فوتبال فراموش شده بود، اما در ماشین سازی احیا شده و در جام ملت ها هم بازی کرد.

مهاجری تصریح کرد: فردا بازی سختی برابر پیکان داریم و این تیم می خواهد از وضعیت فعلی اش خارج شود و مربی خوبی هم به اسم حسین فرکی دارد و بازی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین سازی باید پدیده شود/ فوتبال تبریز مانند گذشته 2 قطبی می شود

ماشین سازی باید پدیده شود/ فوتبال تبریز مانند گذشته 2 قطبی می شود