مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 17:562019-02-21اقتصادي

وعده های پس از برجام باعث رکود کشور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای پیشرفت شهرستان فلاورجان با رویکرد اقتصادی در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اصفهان اظهارکرد: سعی شده است ظرفیت های موجود در بخش های مختلف این شهرستان از طریق نیروی انسانی مهم جلوه داده شود و قطعاً نظرات مهمی گردآوری خواهد شد که در آینده نزدیک به کار خواهد آمد.

رییس کمسیون اقتصادی مجلس افزود: در پرتو انقلاب اسلامی می توان به پیشرفت های بی نظیری هم چون گذشته دست یافت، به شرط آن که  بتوان از ظرفیت های نخبگانی در کشور استفاده کرد و تکیه بر استعدادهای داخلی را مهم ترین راه برون رفت از مشکلات دانست.

  وی ادامه داد: اگر هر انسان فرهیخته ای در موضوعات مختلف در طول چهل سال از انقلاب اسلامی بنگرد به خوبی این موضوع روشن خواهد شد که در بسیاری از موارد پیشرفت ها با قبل قابل مقایسه نیست، اما در حوزه مسائل اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که با اهداف اصلی نظام اسلامی مطابقت ندارد و باید در جهت رفع این مشکلات با استفاده از دیدگاه نخبگانی گام های مؤثری برداشت.

پورابراهیمی عنوان کرد: در هر زمانی بر طبق آنچه رهبر انقلاب فرمودند عمل کردیم و اراده کردیم که با استفاده از بدنه داخلی کشور مشکلات را حل کنیم به موفقیت دست یافتیم که نمونه بزرگ آن پیشرفت های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های پس از برجام باعث رکود کشور شد

وعده های پس از برجام باعث رکود کشور شد