مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 16:452019-02-21سياسي

از پروژه «پشیمانیم» تا «شما مقصرید»


«از «پشیمانیم» به «مقصرید» رسیده اند.

خط ظریفی هم که اصولگرایان در ذیل پروژه مقصرسازی مردم در برآمدن روحانی دنبال می کنند، برجسته کردن رقیب روحانی است؛ - از پشیمانیم به مقصرید رسیده اند.

خط ظریفی هم که اصولگرایان در ذیل پروژه مقصرسازی مردم در برآمدن روحانی دنبال می کنند، برجسته کردن رقیب روحانی است؛ به این معنی که مردم مقصر وضع موجودند، چون از بین دو گزینه رقیب هم، به حسن روحانی رأی دادند، اگر به رقیب او رأی می دادند وضعیت این گونه نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: تقصیر خودتونه مردم، بالشت نرم زیر سر مسئولین میذارین، تقصیر خودتونه بهشون رأی میدین! یا خودمان رأی داده ایم، نمی شود موقع رأی دادن بی مبالاتی کنیم و بعد از کسی دیگر بخواهیم مشکلات ما را حل کند.

این جملاتی است که این روزها در رسانه های اصولگرا زیاد تکرار می شود؛ خواه از زبان یک فرد عادی در صداوسیما یا یک سیاست مدار در یک رسانه.

احتمالاً برای نخستین بار است که از صداوسیما یک شهروند امکان و اجازه پیدا می کند تا نسبت به رأی دادن به رییس جمهوری مستقر ابراز پشیمانی کند.

رسانه ملی و جریان همسویش با رسانه ها و شبکه های اجتماعی شان پروژه آزادی بیان و نقد را سمت و سودهی و کانالیزه پیش می برند و در کنارش خط خودمقصرسازی مردم را بعد از خط پشیمانیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پروژه «پشیمانیم» تا «شما مقصرید»

از پروژه «پشیمانیم» تا «شما مقصرید»