مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 16:052019-02-21فناوري

معنای نوآوری در دنیای گوشی های هوشمند چیست؟


امروزه به جایگاهی رسیده ایم که در دنیای گوشی های هوشمند برخی تکنولوژی ها به بلوغ رسیده اند و از این حیث شاید نوآوری های هیجان انگیز برای کاربران کمتر در مراسم های رونمایی به چشم بخورد.

- متاسفانه این امری است که برای برندهای بزرگی چون اپل هم که در دورانی سردمدار نوآوری در بازار گوشی های هوشمند بودند، نیز اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، به عنوان نمونه صفحه نمایش های تمام صفحه یا FullView یا دوربین های چندگانه مواردی است که حتی روی گوشی های میان رده بازار هم دیده می شود ولی اکنون کار به جایی رسیده که همچنان برندهای مطرح روی این موارد به عنوان مزیت رقابتی تاکید دارند.

شاید بتوان ادعا کرد که جهت گیری برخی از برندهای مطرح در حوزه گوشی های هوشمند تا حدی آنها را گمراه کرده چرا که آنها تجربه کاربری را فدای امکانات سخت افزاری تکراری می کنند که در عمل مزیت چندانی برای کاربران نسبت به مدل های قبلی به ارمغان نمی آورند.

برخی برندها مانند هوآوی جهت گیری متفاوتی را نسبت به آنچه اکثر برندها مد نظر دارند، در دستور کار خود قرار دارند.

در شرایطی که برخی برندهای بزرگ بازار گوشی های هوشمند روی مزیت های تکراری گوشی های خود تاکید دارند، هوآوی همچنان برگ های برنده ای برای رو کردن در بازار گوشی های هوشمند دارد که می تواند کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنای نوآوری در دنیای گوشی های هوشمند چیست؟

معنای نوآوری در دنیای گوشی های هوشمند چیست؟