مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 15:552019-02-21سياسي

ضرورت تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا


نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: نیروگاه شهید سلیمی سالانه حدود یک میلیارد سوخت مازوت مصرف کرده و موجب آلودگی محیط زیست می شود هرچه سریع تر نسبت به تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت اقدام کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (پنج شنبه) مجلس در تذکری شفاهی، گفت: مطابق اصل پنجاهم قانون اساسی هرگونه فعالیت اقتصادی که باعث آلودگی محیط زیست شود ممنوع است.

نیروگاه شهید سلیمی نکا سالانه حدود یک میلیارد سوخت مازوت مصرف کرده و موجب آلودگی محیط زیست و به خطر افتادن اقتصاد منطقه می شود.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: خواهش می کنم با توجه به تذکرات پی در پی و قولی که سابقا به ما داده اید هرچه سریع تر نسبت به تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت اقدام کنید.

شاعری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: چرا سهمیه آرد نانوایی های آزادپز را کاهش داده اید؟ این موضوع موجب تشکیل صف های طولانی نانوایی و موجب نارضایتی مردم شده است.

این عضو کمیسیون کشاورزی در پایان خطاب به وزیر نیرو گفت: تکمیل شبکه های سدهایی که تکمیل شده اند را در دست اقدام و اولویت قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا

ضرورت تامین سوخت گاز طبیعی به جای سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا