مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 10:352019-02-21اجتماعي

موانع اجرای اسقاط 25هزار موتورسیکلت رسوبی در کشور


مدیر کل اموال منقول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از وجود 572 هزار موتورسیکلت رسوبی در کشور خبر داد و گفت: تنها 18 هزار موتور رسوبی در اختیار و مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام است و می تواند نسبت به اسقاط آنها اقدام کند.

- موانع اجرای "اسقاط 25هزار موتورسیکلت رسوبی" در کشور مدیر کل اموال منقول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از وجود 572 هزار موتورسیکلت رسوبی در کشور خبر داد و گفت: تنها 18 هزار موتور رسوبی در اختیار و مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام است و می تواند نسبت به اسقاط آنها اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کاویانی - مدیرکل اموال منقول ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سی و ششمین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با اشاره به مصوبه اسقاط 25 هزار موتورسیکلت رسوبی که بر عهده این نهاد گذاشته شده است، در مورد موانع پیش روی اجرای این مصوبه صحبت کرد.

وی با تاکید بر این که ستاد اجرایی فرمان امام مالک موتورسیکلت های رسوبی در کل کشور نیست، در این باره گفت : این ستاد تنها قائم مقامی مالکین وسایط نقلیه ای را که بلاصاحب بودن آنها احراز شده، بر عهده دارد.

کاویانی ادامه داد: پلیس راهور و نیروی انتظامی بلا صاحب بودن وسایط نقلیه را به مقام قضایی گزارش می دهند و مقام قضایی نیز بر اساس آگهی و استعلام ها نهایتا تعیین تکلیف این موتورسیکلت ها را به ستاد اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع اجرای اسقاط 25هزار موتورسیکلت رسوبی در کشور

موانع اجرای اسقاط 25هزار موتورسیکلت رسوبی در کشور