مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 04:002019-02-21بين الملل

عربستان، آمریکا و امارات می خواهند پاکستان محور ناامنی در آسیای میانه باشد


یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان این که عربستان، آمریکا و امارات در تلاش هستند تا پاکستان را به عنوان محوری برای نا امنی در آسیای میانه، - عربستان، آمریکا و امارات می خواهند پاکستان محور ناامنی در آسیای میانه باشد یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان این که عربستان، آمریکا و امارات در تلاش هستند تا پاکستان را به عنوان محوری برای نا امنی در آسیای میانه، هند، افغانستان و ایران بشناسانند، گفت: طراحی هایی که در خاورمیانه پیاده سازی می شود توسط سیا صورت می گیرد، اگر بتوانند پاکستان را ناامن کنند برای شان مهم تر است.

ابراهیم فیاض در گفت وگو با ایسنا درباره تحولات اخیر در ارتباط با سیاست های پاکستان اظهار کرد: در حال حاضر مساله جغرافیای جهان بسیار حائز اهمیت است، اگر جغرافیا حرکت کند تاریخ تغییر می کند و هر آنچه که وجود دارد و داریم تاریخ آینده است، تاریخ گذشته نیست.

لذا به نظر می رسد جغرافیا به شدت در حال متحول شدن است.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که وجود دارد، از مدت ها پیش حتی در زمان بی نظیر بوتو پاکستان به دنبال ایجاد خطی میان ایران، ترکیه، هند و پاکستان بود که منطقه ای امن و متحد ایجاد شود.

این استاد دانشگاه همچنین بیان کرد: اما آن هایی که مخالف ایجاد خط و اتحاد بودند، یعنی عربستان، آمریکا و امارات در تلاش هستند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان، آمریکا و امارات می خواهند پاکستان محور ناامنی در آسیای میانه باشد

عربستان، آمریکا و امارات می خواهند پاکستان محور ناامنی در آسیای میانه باشد