مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 02:362019-02-20سياسي

در 10 ماهه گذشته محقق شد آزادی 1899 زندانی در فارس


رییس شورا های حل اختلاف استان فارس گفت: با پیگیری های اعضای شورا های حل اختلاف استان فارس در 10 ماهه گذشته امسال یک هزار و 889نفر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی اظهار داشت: به همت اعضای شورا های حل اختلاف در 10 ماهه امسال تعداد یک هزار و 889 نفر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی افزود: در این مدت  3 هزار و 339 فقره پرونده توسط مراجع قضایی استان و یا با درخواست شاکی یا خواهان پرونده برای صلح و سازش به شعب شورا های حل اختلاف ویژه زندانیان مستقر در زندان های استان ارجاع شده که با تلاش اعضای این شعب بیش از 3 هزار فقره پرونده مختومه و یک هزار و 389 فقره منجر به صلح وسازش شده است.

موسوی بیان کرد: مجموعه شورا های حل اختلاف با هدف بهره گیری از مشارکت های مردمی، ایجاد فرهنگ صلح و سازش و رفع اختلاف از طریق کدخدامنشی، تلاش برای حل و فصل دعاوی از طریق مذاکره بین طرفین و پیشگیری از طرح برخی دعاوی ساده در مراجع قضایی ایجاد شده است.

رییس شورا های حل اختلاف استان تصریح کرد: هم اکنون 435 شعبه شورای حل اختلاف در سطح استان فارس در حال فعالیت است که از این تعداد 14 شعبه ویژه صلح و سازش پرونده های زندانیان در زندان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 10 ماهه گذشته محقق شد آزادی 1899 زندانی در فارس

در 10 ماهه گذشته محقق شد آزادی 1899 زندانی در فارس