مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 18:262019-02-20اجتماعي

استاندار اردبیل: منشور سلامت استان اردبیل در حال تدوین است


منشور سلامت استان اردبیل در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: منشور سلامت استان اردبیل توسط دانشگاه علوم پزشکی این استان در حال تدوین است و در این راستا و عملیاتی کردن این منشور باید از امکانات ویژه آموزش و پرورش در بحث آموزشی بهره برد.

وی افزود: حضور 244 هزار دانش آموز در استان اردبیل به عنوان سفیران آموزشی می تواند در ترویج منشور سلامت در بین مردم تاثیر بسزایی داشته باشد و در این خصوص نیز باید بیشترین اهتمام را بر روی آموزش و پرورش و دانش آموزان داشته باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ترویج تربیت اسلامی در مدارس استان بیان کرد: در بحث ترویج تربیت اسلامی و هم چنین منشور سلامت باید از جایگاه ویژه آموزش و پرورش استفاده شودو به جهت اهمیت موضوع تربیت اسلامی باید برنامه ریزی های لازم در جهت عملیاتی سازی این موضوع انجام گیرد و برپایی نماز جماعت در مدارس و ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس می تواند در این رایتا مثمر ثمر واقع شود.

بهنام جو گفت: در کنار این مسائل باید اقدامات مثبت دیگری در حوزه تربیت اسلامی دانش آموزان و آموزش مبانی دینی و اسلامی به آن ها انجام گیرد تا خروجی خوبی را نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: منشور سلامت استان اردبیل در حال تدوین است

استاندار اردبیل: منشور سلامت استان اردبیل در حال تدوین است