مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 18:152019-02-20دانش

تربیت دانشجو براساس نیاز منطقه و رسالت دانشگاه علمی-کاربردی باشد


سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجو بر اساس نیاز منطقه تربیت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا پیش بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، امروز یکم اسفند، در حاشیه آیین افتتاح مرکز علمی-کاربردی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی مولود انقلاب است.

وی با بیان اینکه باید رشته ها به گونه ای تنظیم شود که نیازهای منطقه را احصا کند، افزود: در دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجو بر اساس نیاز منطقه تربیت می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی-کاربردی کشور ادامه داد: هدف این دانشگاه این بود که در نظام آموزش عالی به گونه ای برنامه ریزی کند که پاسخگوی نیازهای منطقه ای باشد.

پیش بین با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی-کاربردی متولی مهارت های خاص است، تصریح کرد: برنامه ای برای ایجاد مقاطع ارشد و بالاتر نداریم و این دانشگاه در مسابقه مدرک گرایی کشور شرکت نمی کند.

وی افزود: هدف ایجاد مرکز آموزش علمی-کاربردی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند این است که دانشجویان در محیط صنعت آموزش ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دانشجو براساس نیاز منطقه و رسالت دانشگاه علمی-کاربردی باشد

تربیت دانشجو براساس نیاز منطقه و رسالت دانشگاه علمی-کاربردی باشد