مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 18:002019-02-20اقتصادي

رانتی در کار نیست؛ همه چیز فراهم است


در بازار داغ محصولات پروتیینی که اخیرا نقل محافل شده است، اعلام شده که رانتی برای وارداتشان در کار نیست و واردات از ابتدا تا انتها رصد می شود.

- همچنین در خبری دیگر که امروز از سوی عالی ترین مقام تامین مواد غذایی کشور منتشر شد، اعلام شده که انبارهای میوه برای شب عید پر هستند و هیچ نگرانی نیست و اما علت افزایشی شدن نرخ دلار نیز از سوی کارشناسان اقتصادی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جدیدترین اتفاق در زمینه گوشت و مرغ دولتی که به گوشت تنظیم بازاری شناخته می شود، در یک برنامه تلویزیونی تعدادی از کارآفرینان مدعی شدند که مجوز واردات گوشت در اختیار برخی افراد است که هیچ اهلیتی در این زمینه ندارند و حتی مجوز واردات گوشت دولتی توسط افراد خرید و فروش می شود.

رانتی در کار نیست در این زمینه رفیعی پور - رییس سازمان دامپزشکی - بیان کرد که بر اساس سامانه تجارتی که متصل به سازمان توسعه تجارت است و به جای کیلویی 40 هزار تومان، 120 هزار تومان فروخته می شود که البته این موضوع از سوی علی اکبر مهرفرد - معاون بازرگانی وزیر کشاورزی - رد شده و به گفته وی، قیمت هر کیلوگرم لاشه گوشت قرمز خارجی بر اساس نرخ واردات و سود در نظر گرفته شده برای عمده فروش و خرده فروش، از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام شده است و در شبکه تنظیم بازار توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانتی در کار نیست؛ همه چیز فراهم است

رانتی در کار نیست؛ همه چیز فراهم است