مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 15:512019-02-20سياسي

حال و هوای تورهای نوروزی 98


با نزدیک شدن به آخرین هفته ها و روز های سال و بهتر شدن هوا، کم کم بوی تورهای نوروزی 98 به مشام می رسد - با نزدیک شدن به آخرین هفته ها و روز های سال و بهتر شدن هوا، کم کم بوی تورهای نوروزی 98 به مشام می رسد و هر کس برداشت متفاوتی از آن دارد.

برخی، سفرهای نوروزی را محدود به تورهای نوروزی خارجی می دانند و اغلب، سال نو خود را حین خوش گذرانی در یک کشور خارجی تحویل می گیرند؛ اما گزینه های سفر نوروزی داخلی متعددی هم پیش روی شما هست که حال و هوای نوروزی تری دارند و می توانند خاطراتی خوش را از یک سفرِ بی نظیر در دفتر ذهن شما به ثبت برسانند.

 مثلا تور قشم نوروز98 در طول ایام نوروز می تواند رنگ و بوی تازه ای به حال و هوای شما بزند، چرا که در طول این فصل، آب و هوای این جزیره دیدنی بسیار خواستی و خوش است و امکان شنا و تجربه تفریحات آبی فراوانی برایتان فراهم می شود؛ به علاوه، در طول این ایام از سال، اجناسِ مرغوب و فراوانِ بازارهای قشم رونق تازه ای می گیرند و می توانید انواع پوشاک، کادویی، لوازم تزیینی و .

را با قیمت های مناسب از بهترین بازارهای قشم تهیه کنید.

آب و هوای کیش هم در طول دوران نوروز بسیار مطلوب خواهد بود و بی دلیل نیست که از اواخر اسفند تا اواسط فروردین، تور کیش نوروز98 این قدر طرفدار پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای تورهای نوروزی 98

حال و هوای تورهای نوروزی 98