مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 11:262019-02-20سياسي

فرماندار گچساران خبر داد تجهیز 120 کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی در گچساران


امسال 120 کلاس درس با تعداد 400 تخت خواب در جهت اسکان مسافران نوروزی در مدارس با وسایل و امکانات مورد نیاز مجهز خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران،  صبح امروز  نشست شورای اداری شهرستان گچساران  با  2 دستور کار با حضور فرماندار،  مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد و دیگر روسای ادارات شهرستان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوان پایه با اشاره به  ایام پایان سالجاری اظهار کرد: شهرستان گچساران هر ساله میزبان میهمان نوروزی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان است.

فرماندار گچساران ادامه داد: شهرستان گچساران به دلیل داشتن امامزادگان واجب التعظیم از جمله مرقد مطهر بی بی حکیمه خاتون ، مناطق گردشگری سیاحتی و زیارتی هر ساله الخصوص در ایام نوروز میزبان کثیری از مسافران و گردشگران نوروزی است.

  بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران گفت: در این راستا کمیته های تخصصی 9 گانه تشکیل شده که دستگاه های متولی هر کدام وظایف خود را انجام خواهند داد.

 وی ادامه داد: در این  زمینه  آموزش و پرورش گچساران در جهت رفاه حال مسافران و مسافران فرهنگی به این شهرستان تعدادی از آموزشگاه ها و کلاس های درس را در جهت  پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در ایام پایانی سالجاری آماده و تجهیز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گچساران خبر داد تجهیز 120 کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی در گچساران

فرماندار گچساران خبر داد تجهیز 120 کلاس درس برای اسکان گردشگران نوروزی در گچساران