مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 10:102019-02-20سياسي

تصویب قانون منع استفاده نظامیان روس از تلفن هوشمند حین خدمت


قانون گذاران روس لایحه ای را تصویب کردند که پرسنل نظامی را از استفاده از تلفن های هوشمند درحین انجام وظیفه منع می کند؛ اقدامی که با هدف جلوگیری از انتشار اطلاعات حساس و مهم در رسانه های اجتماعی صورت گرفته است.

- تصویب قانون منع استفاده نظامیان روس از تلفن هوشمند حین خدمت قانون گذاران روس لایحه ای را تصویب کردند که پرسنل نظامی را از استفاده از تلفن های هوشمند درحین انجام وظیفه منع می کند؛ اقدامی که با هدف جلوگیری از انتشار اطلاعات حساس و مهم در رسانه های اجتماعی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این لایحه که توسط مجلس عوام تایید شد همچنین پرسنل نظامی را از انتشار عکس ، ویدئو و اطلاعات درباره خودشان و دیگر سربازان و اقوام و نزدیکانشان در اینترنت منع می کند.

این قانون جدید محدودیت ها برای استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها که پیشتر دستور آن از سوی وزارت دفاع روسیه صادر شده بود را رسمی می کند.

این اقدام به دنبال انتشار استوری ها درباره درگیری ها در شرق اوکراین میان جدایی طلبان تحت حمایت روسیه و نیروهای اکراینی و همچنین درباره پایگاه نظامی روسیه در سوریه صورت گرفت.

این گزارشات بر پست های پرسنل نظامی و اقوامشان در رسانه های اجتماعی که شکست های روسیه را ثبت کرده و جزییاتی را از این درگیری ها ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون منع استفاده نظامیان روس از تلفن هوشمند حین خدمت

تصویب قانون منع استفاده نظامیان روس از تلفن هوشمند حین خدمت