مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 08:562019-02-20حوادث

کشف محموله 126میلیاردی قطعات خودرو قاچاق در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 126 عدد اطاق عقب وانت تویوتا قاچاق به ارزش 126 میلیارد ریال در شهرستان میناب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عزیزالله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کشف 19 عدد اطاق خودروی قاچاق توسط مأموران انتظامی شهرستان میناب در تاریخ 28 بهمن ماه سال جاری، با اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد مقادیر قابل توجهی اطاق خودرو تویوتا در سطح شهرستان میناب دپو شده است.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل های دپو را در چندین باب منزل مسکونی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از آنها تعداد 126 عدد کابین عقب وانت تویوتا خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 126 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان پرونده شناسایی  و تحقیقات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

ملکی، قاچاق کالا را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه با پدیده قاچاق یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 126میلیاردی قطعات خودرو قاچاق در هرمزگان

کشف محموله 126میلیاردی قطعات خودرو قاچاق در هرمزگان