مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 08:202019-02-20اقتصادي

چابهار با خطوط کشتیرانی به بنادر برخی کشورها متصل می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان بنادر با توسعه زیرساخت ها، فاز اول بندر چابهار را مهیا برای حضور سرمایه گذاران کرده و در واقع راهبرد اصلی ما در این بندر معرفی فرصت های سرمایه گذاری در برای نقش آفرینی همه جانبه بخش خصوصی است .

- چابهار با خطوط کشتیرانی به بنادر برخی کشورها متصل می شود مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان بنادر با توسعه زیرساخت ها، فاز اول بندر چابهار را مهیا برای حضور سرمایه گذاران کرده و در واقع راهبرد اصلی ما در این بندر معرفی فرصت های سرمایه گذاری در برای نقش آفرینی همه جانبه بخش خصوصی است .

بهروز آقایی در گفت وگو با ایسنا- افزود: در وهله اول با توجه به ویژگی های جغرافیایی و ژئوپولوتیکی بندر چابهار جذب صاحبان کالا و رفت و آمد کشتی های تجاری برای بهبود ظرفیت تخلیه و بارگیری در این بندر برای ما مدنظر قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه جذب صاحبان کالا به بندر چابهار و بهبود ظرفیت تخلیه و بارگیری دراین بندر زمان براست، تصریح کرد: برای لاین شدن چابهار و پایین آمدن هزینه ها باید خطوط کشتیرانی به این بندر بیایند، بنابراین درحال برنامه ریزی هستیم تا چابهار را با خطوط کشتیرانی به بنادری هم چون کراچی، صحار و دیگر بنادر هند غیر از کاندلا متصل کنیم که پیش بینی می شود حداقل ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابهار با خطوط کشتیرانی به بنادر برخی کشورها متصل می شود

چابهار با خطوط کشتیرانی به بنادر برخی کشورها متصل می شود