مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 22:062019-02-19سياسي

کتاب تاریخ شفاهی فرمانده گردان مستقل 315 قائم در دفاع مقدس رونمایی شد


کتاب روزهایی از روزگار من، تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت سید شفیع عبداللهیان، فرمانده گردان مستقل 315 قائم (عج) در دوران دفاع مقدس در رشت رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کتاب روزهایی از روزگار من، تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت سید شفیع عبداللهیان، فرمانده گردان مستقل 315 قائم (عج) در دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در رشت رونمایی شد.

  مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در این مراسم اظهار کرد: این کتاب، خاطرات خود نوشت سید شفیع عبداللهیان، فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس است که در قالب تاریخ شفاهی به قلم شخص راوی نگارش شده است.

اسماعیل محمدپور با بیان اینکه تعداد اندکی از فرماندهان دفاع مقدس تاریخ شفاهی خود را ثبت کرده اند گفت: بی توجهی به تاریخ شفاهی فرماندهان دوران دفاع مقدس باعث شده تا وضعیت مناسبی ازنظر ثبت و تدوین خاطرات نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه ثبت تاریخ شفاهی فرماندهان موجب جلوگیری از تحریف جنگ در آینده می شود افزود: انتظار داریم با یک خیزش جدی نهضت خاطره نگاری و تاریخ نگاری دفاع مقدس در گیلان راه بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب تاریخ شفاهی فرمانده گردان مستقل 315 قائم در دفاع مقدس رونمایی شد

کتاب تاریخ شفاهی فرمانده گردان مستقل 315 قائم در دفاع مقدس رونمایی شد