مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 22:012019-02-19اقتصادي

انتقال و یا عدم انتقال آب مشکلات مدیریت منابع آب را حل نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرنگار دانشجو، محمدرضا اردکانیان عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد: از 51 میلیارد متر مکعب حجم مخازن سد های بزرگ ساخته شدن کشور 22 میلیارد متر مکعب آن در خوزستان قرار دارد که به معنای وجود سهم 42 .

- وزیر نیرو گفت: نه انتقال آب از نقطه مبدأ به نقطه مقصد همه مشکلات نقطه مقصد را در عرصه مدیریت منابع آب حل می کند و نه عدم انتقال آن مشکلات نقطه مبدأ را حل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرنگار دانشجو، محمدرضا اردکانیان عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد: از 51 میلیارد متر مکعب حجم مخازن سد های بزرگ ساخته شدن کشور 22 میلیارد متر مکعب آن در خوزستان قرار دارد که به معنای وجود سهم 42 درصدی وزارت خوزستان در حجم مخازن سد های بزرگ ساخته شده است.

وی افزود: از مجموع دو میلیون و 350 هزار هکتار شبکه های مدرن آبیاری در کشور 450 هزار هکتار در خوزستان قرار دارد که معادل 20 درصد شبکه های مدرن آبیاری کشور است.

وزیر نیرو تصریح کرد: از مجموع 12 هزار مگاوات ظرفیت منصوبه نیروگاه های برق آبی کشور بیش از هفت هزار مگاوات آن در خوزستان قرار دارد که 60 درصد است.

اردکانیان گفت: از مجموع دو هزار و چهارصد میلیارد تومان منابع مالی حاصل از فروش منابع آب طبق قانون 27 درصد آن متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال و یا عدم انتقال آب مشکلات مدیریت منابع آب را حل نمی کند

انتقال و یا عدم انتقال آب مشکلات مدیریت منابع آب را حل نمی کند