مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 19:552019-02-19فرهنگي

برنامه ریزی برای آینده تئاتر با نگارش کتابهایی چون چهل سال نمایش


مراسم رونمایی از کتاب چهل سال نمایش و تجلیل از 10هنرمند عرصه نمایش در حاشیه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر برگزار شد.

- برنامه ریزی برای آینده تئاتر با نگارش کتابهایی چون "چهل سال نمایش" مراسم رونمایی از کتاب "چهل سال نمایش" و تجلیل از 10هنرمند عرصه نمایش در حاشیه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین چهل سال صحنه با رونمایی از کتاب چهل سال نمایش و تجلیل از 10 هنرمند انقلاب اسلامی در عرصه نمایش امروز عصر 30 بهمن ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری، شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی، حجت الاسلام محمدمهدی بهداروند و حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، علیرضا زندوکیل معاونت هنری شهرداری تهران و نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برگزار شد.

در ابتدا کلیپی درباره کتاب چهل سال نمایش با صحبت های منوچهر اکبرلو و علی ایزدی که از کارشناسان عرصه تئاتر و ادبیات و مولفان این کتاب هستند پخش شد.

سپس شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی پیش از رونمایی از کتاب در سخنانی با بیان اینکه حدود 150 سال از تئاتر ایران میگذرد، بیان کرد: در مدیریت فرهنگی هنری و حوزه های نمایشی چیزی که مهم است و میتواند به عنوان برنامه ریزی های کوتاه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای آینده تئاتر با نگارش کتابهایی چون چهل سال نمایش

برنامه ریزی برای آینده تئاتر با نگارش کتابهایی چون چهل سال نمایش