مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 18:512019-02-19فرهنگي

عصر امروز برگزیدگان سوگواره میعادگاه عاشورایی در زنجان معرفی شدند


سوگواره میعادگران عاشورایی در زنجان با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اختتامیه چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، عصر امروز در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

برای سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان که به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان و با همکاری حسینیه اعظم زنجان، شهرداری زنجان و حوزه هنری استان زنجان برگزار شد 3 هزار و 842 اثر ارسال شده بود که داوران از بین این آثار اقدام به انتخاب آثار برتر کردند.

در بخش ویژه شعر سوگواره عاشورایی، اثر وحید طلعت از دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد به عنوان اثر برتر برگزیده و اثر حسین طاهری از دانشگاه پیام نور زنجان شایسته شد.

همچنین در بخش شعر سکینه اکبری از دانشگاه قم و محمد مهدی خان محمدی از دانشگاه شهید بهشتی تهران به طور مشترک در جایگاه دوم قرار گرفت و جایگاه سوم این بخش نیز به سعید مبشر از دانشگاه تهران رسید و اثر مهدی حنیفه از دانشگاه تهران شایسته تقدیر شد.

ثریا عبدی از دانشگاه پیام نور خوزستان، حنان سالمی از دانشگاه پیام نور اهواز رتبه دوم و الهام مریمی از دانشگاه فردوسی مشهد نیز مقام های اول تا سوم بخش ادبی را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز برگزیدگان سوگواره میعادگاه عاشورایی در زنجان معرفی شدند

عصر امروز برگزیدگان سوگواره میعادگاه عاشورایی در زنجان معرفی شدند