مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 16:102019-02-19دانش

صنعت یادگیری الکترونیک رقابت پذیر با صنعت نفت در دنیا


سیزدهمین دوره ملی و هفتمین دوره بین المللی کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی در اول و دوم اسفندماه در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

- این کنفرانس سالانه با هدف گسترش دانش و تبادل آخرین دستاوردهای علمی ـ تحقیقاتی توسط همه فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی زاهدی، مدیر به ایسنا گفت: اولین دوره این کنفرانس تقریبا 12سال قبل برگزار شد و دانشگاه خواجه نصیر سومین میزبان این رویداد بزرگ بود.

دلیل راه اندازی این رویداد که متولی اصلی آن انجمن یادگیری الکترونیکی کشور است، بحث توسعه آموزش های الکترونیک در کشور بوده که متاسفانه کشور ما در منطقه غرب آسیا، برخلاف کشورهایی مثل ترکیه، عمان و کویت نتوانسته است در حوزه درآمدزایی از این صنعت یادگیری، به رشد خوبی برسد.

در این دوره با همکاری دانشگاه های برتر کشور قصد بررسی چالش ها و مشکلات عدم رشد این حوزه را در برنامه داریم.

دبیر این رویداد درباره محورهای این دوره از کنفرانس گفت: در حقیقت محورهای اصلی کنفرانس ما علم و هنر یادگیری و یاددهی الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، فناوری های نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت یادگیری الکترونیک رقابت پذیر با صنعت نفت در دنیا

صنعت یادگیری الکترونیک رقابت پذیر با صنعت نفت در دنیا