مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 14:562019-02-19سياسي

فارس گزارش می دهد از استقبال موفق طرح «مجاریار» تا جمعیت بالای سالمندی در زنجان


استقبال موفق طرح «مجاریار»، جمعیت بالای سالمندی در زنجان و اجرای آموزش 6 ساعته برای زوجین موضوعات مطرح شده در شورای اجتماعی و ستاد صیانت زنجان بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شورای اجتماعی و ستاد صیانت استان زنجان ظهر امروز و با بررسی چند دستور کار از جمله تدوین برنامه های پیشگیرانه در حوزه اجتماعی، اجرای آموزش 6 ساعته برای زوجین و جمعیت سالمندی استان زنجانبا حضور مسؤولان استانی تشکیل شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اینکه تدوین برنامه های پیشگیرانه در حوزه اجتماعی براساس اعتبارات اختصاصی انجام می شود، اظهار کرد: به همین منظور کمیته های تخصصی برگزار شده و هماهنگی با دستگاه ها انجام شده است.

مسیح الله سلطانی با اشاره به اینکه 61 برنامه برای آسیب های اجتماعی در استان زنجان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این برنامه ها با مشارکت دستگاه های مختلف برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای کاهش آسیب های فضای مجازی و افزایش سواد رسانه ای طرح مجازیار در استان زنجان اجرایی می شود، گفت: محورهای این اپلیکشن در بخش نخست آکادمی سواد رسانه ای بوده که شامل بخش کلینیک رسانه، مادرانه، منابع تکمیلی، صنعت بازی و شبکه های اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد از استقبال موفق طرح «مجاریار» تا جمعیت بالای سالمندی در زنجان

فارس گزارش می دهد از استقبال موفق طرح «مجاریار» تا جمعیت بالای سالمندی در زنجان