مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 13:462019-02-19دانش

بی توجهی به پژوهش دانشگاه ها را به سمت رکود می کشاند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد مازندران، حمد فارسی، رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران درجلسه شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با بیان اینکه سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی به سمت پژوهش محوری است، - رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مازندران گفت: پژوهش زمینه ساز توسعه و پیشرفت هر مرکز علمی بوده و بی توجهی به این امر مهم و ضعف در عملکرد پژوهشی، دانشگاه را به سمت رکود می کشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد مازندران، حمد فارسی، رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران درجلسه شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با بیان اینکه سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی به سمت پژوهش محوری است، گفت: پژوهش کوششی برای یافتن بهترین راهکار های ممکن و حل مسائل موجود و اصولاً کیفیت علمی پژوهشی هر دانشگاهی است.

محمد فارسی مطرح کرد: پژوهش زمینه ساز توسعه و پیشرفت هر مرکز علمی بوده و بی توجهی به این امر مهم و ضعف در عملکرد پژوهشی، دانشگاه را به سمت سکون و رکود می کشاند.

رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اظهار کرد: با هدف پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید علم به ثروت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به پژوهش دانشگاه ها را به سمت رکود می کشاند

بی توجهی به پژوهش دانشگاه ها را به سمت رکود می کشاند