مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 13:452019-02-19اقتصادي

برای مقابله با سودجویان ارزی دولت دست به کار شد


قیمت ارز در بازار در روزهای اخیر در حالی با افزایش روبرو بوده که بانک مرکزی این افزایش قیمت را تحت تاثیر حرف های سیاسی و تبلیغات منفی علاقه مندان به افزایش قیمت ارز می داند و تاکید کرده در صورت ضرورت، - اقدامات لازم را انجام خواهد داد و در این راستا شورای عالی هماهنگی اقتصادی مصوب کرده با رعایت قوانین بانک مرکزی، هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند بدون محدودیت اسکناس ارز وارد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امسال نوسانات بازار ارز بسیار زیاد بود که بسیاری از مردم تحت تاثیر تحریم ها و افزایش قیمت کالاهای مختلف، به خرید بیش از حد نیاز کالا روی آوردند و همین امر به مشکلات اقتصادی دامن زد.

اما رفته رفته بانک مرکزی با اجرای سیاست های مختلف ارزی، سعی کرد کنترل بازار را به دست بگیرد.

قیمت دلار که افسار گسیخته رشد کرد باعث افزایش قیمت کالاهای مختلف شد و حتی پیش بینی می شد که نرخ این به روند رشد خود ادامه دهد که در همین زمان ها بود بانک مرکزی با اجرای برخی سیاست های ارزی توانست بازار را تا حدودی کنترل کند.

تزریق ارز در بازار در راستای افزایش عرضه و کاهش تقاضا، اعمال سیاست های محدودیتی برای خرید فروش ارز توسط مردم و صرافی ها، برخورد جدی با دلالان و سایر اقداماتی که در این زمینه انجام شد، قیمت ارز را کاهشی کرد؛ تا جایی که در ابتدا، قیمت هر دلار به 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با سودجویان ارزی دولت دست به کار شد

برای مقابله با سودجویان ارزی دولت دست به کار شد