موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 12:502019-02-19اقتصادي

جزییات بودجه 98 شهرداری/استارت دو تحقیق و تفحص از شهرداری


رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران لایحه بودجه98 شهرداری تهران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در نشست خبری امروز خود در مورد بندها و تبصره های لایحه پیشنهادی شهرداری برای سال98، با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال آینده نسبت به سال 97، 8درصد رشد داشته است گفت: کاهش13 درصدی بودجه شهرداری در حوزه فر هنگی و اجتماعی را برای سال آینده شاهد هستیم، به گونه ای که بودجه پیشنهادی 9792 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به کاهش یک درصدی بودجه معاونت حمل و نقل و عمران در لایحه بودجه 98شهرداری گفت: بودجه حمل و نقل 5737 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

فراهانی با بیان اینکه بودجه خدمات شهری و نگهداشت شهر حدود4 درصد رشد داشته و این در حالی است که برای اولین بار بود که ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران، 22/8 درصد رشد داشته است ادامه داد: در حوزه شهرسازی نیز شاهد رشد 7 درصدی بودجه برای سال آینده هستیم به گونه ای که بودجه این معاونت6050 میلیارد تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بررسی تبصره های بودجه در کمیسیون تلفیق از امروز آغاز شده است گفت: براساس برنامه تا16 اسفندماه امسال بودجه بررسی و تصویب می شود.

فراهانی با بیان اینکه هفته گذشته استارت دو تحقیق و تفحص در شورا زده شد افزود: تحقیق و تفحص از جزییات بدهی های شهرداری تهران و واگذاری املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بودجه 98 شهرداری/استارت دو تحقیق و تفحص از شهرداری

جزییات بودجه 98 شهرداری/استارت دو تحقیق و تفحص از شهرداری