مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 12:452019-02-19بين الملل

روسیه: داعش در لیبی متمرکز شده و در حال تقویت روابط خود با القاعده است


معاون وزیر خارجه روسیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که مسکو آماده همکاری با واشنگتن برای نابودی کامل تروریست هاست.

- روسیه: داعش در لیبی متمرکز شده و در حال تقویت روابط خود با "القاعده" است معاون وزیر خارجه روسیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد که مسکو آماده همکاری با واشنگتن برای نابودی کامل تروریست هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که تروریست های داعش به طور گسترده در لیبی متمرکز شده اند و در حال تقویت روابط خود با سازمان تروریستی القاعده هستند.

بنا بر گزارش روسیاالیوم، بوگدانف افزود: در لیبی به ویژه طرابلس فعالیت های گروه تروریستی داعش افزایش یافته و داعشی ها از فروپاشی دولت و تجزیه کشور سوء استفاده می کنند و در حال تقویت روابط خود با سازمان تروریستی القاعده هستند که در نزدیکی منطقه هلال نفتی و بندر نفتی در طول ساحل دریای مدیترانه، شرق این کشور و شهر درنه در جنوب مستقر هستند.

این مقام روس با بیان اینکه وضعیت در جنوب لیبی به دلیل نفوذ تندروها از چاد به مرزهای لیبی پیچیده شده، هشدار داد که تروریست های داعش توانسته اند در شرایط مبهمی وارد افغانستان شوند.

این مقام وزات خارجه روسیه اعلام کرد که این انتقال مبهم تروریست های داعش کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی را تهدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: داعش در لیبی متمرکز شده و در حال تقویت روابط خود با القاعده است

روسیه: داعش در لیبی متمرکز شده و در حال تقویت روابط خود با القاعده است