مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 12:252019-02-19سياسي

اعطای اعتبار ویژه به اساتید راهنمای دانشجویان غیر ایرانی


رییس دانشگاه تربیت مدرس در گردهمایی دانشجویان بین المللی این دانشگاه، از اعطای اعتبار ویژه به اساتید راهنمای دانشجویان غیر ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدتقی احمدی در این نشست طی سخنانی ضمن ابرازخرسندی از حضور در نشست دانشجویان غیرایرانی اظهارکرد: امیدوارم این جلسه فرصتی باشد تا دانشجویان غیرایرانی نیز بتوانند نظرات و دیدگاه های خود را بیان کنند و به این ترتیب امکان آشنایی بیشتری با روندها و سیاست های دانشگاه فراهم شود.

وی گفت: دانشگاه تلاش می کند تا دوران زندگی شما در ایران و دانشگاه تربیت مدرس به خوبی سپری شود و روند امور تسهیل گردد و شادابی، نشاط و تسهیل در امور اداری و اجرایی را برای شما بیش از پیش فراهم کند.

وی افزود: یک از مهمترین ارزش ها و شاخص های طرح تحول راهبردی دانشگاه، رشد کمی و افزایش رضایت و کیفیت تحصیلی دانشجویان غیرایرانی است و این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است و ما به دنبال بهبود شرایط رفاهی و حفظ استانداردهای علمی و دانشگاهی در امور مربوط به تحصیل شما هستیم و رییس واحد بین الملل و معاون آموزشی دانشگاه نیز همواره روان سازی فعالیت های دانشجویان غیرایرانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای اعتبار ویژه به اساتید راهنمای دانشجویان غیر ایرانی

اعطای اعتبار ویژه به اساتید راهنمای دانشجویان غیر ایرانی