مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 12:202019-02-19فرهنگي

وقتی فوتبال از تئاتر خارجی جشنواره فجر جذاب تر است!


جشنواره بین المللی تئاتر فجر در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که در بخش بین الملل هنوز نمایش چشمگیری اجرا نشده و کار به جایی رسیده که بعضی تماشاگران حین اجرای یکی از نمایش های خارجی، - تماشای یکی از مسابقات فوتبال لیگ برتر را به دیدن نمایش ترجیح می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هشتمین روز سی وهفتمین جشنواره تئاتر فجر پس از چند نمایش دیگری که در روزهای قبل در بخش ملل اجرا شده و هیچ کدام رضایت ویژه ای از مخاطبان و اهالی تئاتر را به دست نیاوردند ـ تا جایی که در یکی از اجراها تعداد قابل توجهی از خود تئاتری ها هم از سالن خارج شدندـ سه نمایش خارجی دیگر روی صحنه رفت.

یکی از این نمایش ها یادداشت های یک دیوانه از کشور آذربایجان بود که دو، سه ماه قبل در جشنواره تئاتر الف به دبیری نادر برهانی مرند در تبریز اجرا شده بود و در جشنواره فجر هم جنت سلیم آوا کارگردان آن در تالار سایه تئاتر شهر، این تئاتر را به صحنه برد.

این مونولوگ 50 دقیقه ای با یک بازیگر که به زبان ترکی صحبت می کرد برای بعضی تماشاگرانی که مسلط به این زبان بودند لحظات مفرحی را رقم زد اما نیمه بیشتر سالن پر از جمعیت سایه تمام مدت اجرا را به سکوت و در ابهام و سوال گذراندند که بقیه به چه می خندند؟! چرا که ترجمه نمایش که در گوشه ای از بالای صحنه قابل خواندن بود با بسیاری از دقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی فوتبال از تئاتر خارجی جشنواره فجر جذاب تر است!

وقتی فوتبال از تئاتر خارجی جشنواره فجر جذاب تر است!