مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 12:162019-02-19سياسي

شهردار نوشهر مطرح کرد تملک 10 واحد مسکونی برای توسعه شهر نوشهر طی 3 ماه


10 واحد مسکونی در راستای توسعه شهری و کاهش بار ترافیکی نوشهر ظرف 3 ماه اخیر تملک شده است.

- علی امانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نوشهر، با تأکید بر اهمیت شهرسازی استاندارد برای توسعه متوازن و پایدار، اظهار کرد: امروز شهرسازی به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های قابل ارتقاء در حوزه علم شهرسازی بسیار مورد توجه قرار دارد و اگر خارج از این دایره علمی عمل شود، چیزی نمی پاید که شهر به بن بست خورده و قفل می شود.

وی افزود: از آنجایی که شهر نوشهر همواره یکی از مقاصد مهم و کلیدی در حوزه گردشگری ملی محسوب می شود بنابراین توجه به نوع توسعه شهری و برون رفت از برخی مشکلات و معضلاتی که به طور طبیعی و در گذر زمان در هر شهری به وجود می آید حائز اهمیت است و باید به گونه ای شهرسازی و توسعه آن صورت بگیرد که متناسب با زمانه خودش قابلیت ارتقاء کمی و کیفی را داشته داشته باشد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: در همین راستا و در ادامه عملیات توسعه و تعریض شهری نوشهر به منظور احداث راه دسترسی از خیابان فردوسی جنوبی به کمربندی نوشهر تعداد 4 واحد مسکونی دیگر جهت احداث خیابان 16متری تملک و تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه اخیر نیز با همکاری و همراهی شهروندان عزیز نوشهری، تعداد 10 واحد مسکونی در همین مسیر یعنی حاشیه رودخانه شریعتی به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نوشهر مطرح کرد تملک 10 واحد مسکونی برای توسعه شهر نوشهر طی 3 ماه

شهردار نوشهر مطرح کرد تملک 10 واحد مسکونی برای توسعه شهر نوشهر طی 3 ماه