مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 11:312019-02-19اقتصادي

محدودیت سهمیه گوشت تنظیم بازاری پردیس/ سهمیه تخصیصی افزایش یابد


مجید صبوری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص ورود گوشت های تنظیم بازاری و کم بودن این محصولات برای شهروندان پردیسی و طولانی شدن صفوف مردم در مقابل فروشگاه ها اظهار کرد: نشست تنظیم بازار با توجه به نزدیک شدن پایان سال به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی افزود: گشت های مشترک و مداوم توسط اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت انجام می شود، اما تمام اداراتی که عضو ستاد تنظیم بازار هستند به صورت یک روز در میان گشت های ویژه بازرسی را انجام می دهند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار پردیس ادامه داد: مشکل اصلی این است که سهمیه اختصاص یافته به شهرستان پردیس بسیار محدود و کم است و این سهمیه به هیچ عنوان کفاف جمعیت این منطقه را نمی دهد.

صبوری اضافه کرد: ما به شدت از این سهمیه ناراضی هستیم و عدم رضایت خود را به صورت کتبی به مراجع استانی اعلام کردیم؛ درخواست شده با توجه به شرایط ویژه شهرستان پردیس، وجود مسکن مهر، مناطق کارگاهی و کارگری، و.

که بیشتر از قشر ضعیف جامعه هستند، سهمیه تخصیصی افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، این سهمیه در اختیار چهار فروشگاه های زنجیره ای که به عنوان مباشر توسط جهاد کشاورزی شهرستان پردیس انتخاب و اعلام شده، قرار می گیرد که در فروشگاه های کوروش و جانبو در پردیس و بومهن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سهمیه گوشت تنظیم بازاری پردیس/ سهمیه تخصیصی افزایش یابد

محدودیت سهمیه گوشت تنظیم بازاری پردیس/ سهمیه تخصیصی افزایش یابد