مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:512019-02-19بين الملل

العبادی: مجددا برای نخست وزیری عراق نامزد خواهم شد


رییس ائتلاف سیاسی «النصر» در انتخابات 2018 که نتوانست مجددا نخست وزیر عراق شود، اعلام کرد که قصد دارد بار دیگر وارد رقابت در این عرصه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حیدر العبادی رییس ائتلاف سیاسی النصر در انتخابات 2018 و نخست وزیر پیشین عراق اظهاراتی را درباره علت عدم انتخابش به عنوان نخست وزیر این کشور مطرح کرد.

العبادی در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت که مجموعه ای از خوانش های نادرست برخی افراد، توطئه برخی دیگر و فعالیت برخی دیگر در سایه طرح های خارجی علت عدم انتخاب وی به عنوان نخست وزیر عراق بوده است.

وی با بیان اینکه خصلت فردی اش که منافع عمومی را بر دعواهای شخصی و گروهی را ترجیح می ده، در این مسئله مؤثر بوده است، مدعی شد که در زمان مناسب جزییات بیشتری در این خصوص ارائه خواهد کرد.

العبادی با اشاره به اینکه خودم رسما نامزد نشدم، بلکه نامزد ائتلاف النصره بودم و بسیار دیر، تصمیم گرفتم وارد انتخابات شوم ، گفت که قصد دارد مجددا وارد رقابت شود تا بتوان متصدی نخست وزیری عراق شود.

نخست وزیر پیشین عراق با بیان اینکه تمام تلاشش متوجه آزادسازی حکومت از تجاوز داعش و مدیریت مسائل اقتصای سیاسی و حاکمیتی بوده است، درباره دولت عادی عبدالمهدی نخست وزیر کنونی عراق اظهار داشت: معادله سیاسی که [این دولت] به وجود آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العبادی: مجددا برای نخست وزیری عراق نامزد خواهم شد

العبادی: مجددا برای نخست وزیری عراق نامزد خواهم شد