مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:262019-02-19سياسي

لزوم رفع تفکر طاغوتی مدیران/ باید دست ویژه خواران از انقلاب کوتاه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید مصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با بیانیه رهبر معظم انقلاب و تاکید در مردمی سازی اقتصاد و کاهش تصدی گری دولت و سپردن کار بدست نیرو های جوان اظهار داشت: - رییس شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه محرومیت و تبعیض از ویژگی های به ارث رسیده از دوران طاغوت است، گفت: باید دست ویژه خواران را کوتاه و کسانی را مشغول کار کرد که به منافع خود فکر نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سید مصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی در رابطه با بیانیه رهبر معظم انقلاب و تاکید در مردمی سازی اقتصاد و کاهش تصدی گری دولت و سپردن کار بدست نیرو های جوان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون آگاهی مردم از پیام امام (ره) و باور کردن حقانیت آن پیام و پیروی از وی بود.

این مشارکت عمومی، بویژه تعهد جوانان بود که در مراحل مختلف، انقلاب را پیش برد و اگر احساس مسئولیت عمومی و از جان گذشتگی مخلصانه جوانان نبود معلوم نبود ما به این سرعت در براندازی نظام ستمشاهی موفق شویم.

وی با بیان اینکه انقلاب و پیروزی آن بسیار مهم بود، ولی مهمتر از آن دوام و بقای ارزش های انقلاب است، گفت: دستیابی به این پیروزی و دوام و بقاء انقلاب مستلزم همان شرایطی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع تفکر طاغوتی مدیران/ باید دست ویژه خواران از انقلاب کوتاه شود

لزوم رفع تفکر طاغوتی مدیران/ باید دست ویژه خواران از انقلاب کوتاه شود