مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:102019-02-19اجتماعي

افزایش 15 درصدی تعرفه اسکان در مدارس


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اسکان در مدارس مطلوب ما نیست؛ چرا که هم شأن همکار فرهنگی با پذیرایی در کلاس درس رعایت نمی شود و هم هزینه های اسکان زائرین در مدارس بیش از درآمد حاصل از آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان، قاسم علی خدابنده در شورای معاونین این اداره کل، اظهار کرد: اسکان در مدارس مطلوب ما نیست چرا که هم شان همکار فرهنگی با پذیرایی در کلاس درس رعایت نمی شود و هم هزینه های اسکان زائرین در مدارس بیش از درآمد حاصل از آن است؛ با این حال در شرایط فعلی ناگزیر باید این طرح را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: طرح اسکان در مدارس باید به گونه ای مدیریت شود که عوارض و عواقب آن برای آموزش و پرورش به حداقل کاهش پیدا کند.

در چند سال اخیر در بحث ارتقای فرهنگ میزبانی از زائران امام رئوف گام های مثبتی برداشته شده و ما نیز در طرح اسکان زائرین در ایام نوروز در همین مسیر به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

در بخش دیگری از این مراسم، صیف، رییس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعرفه پذیرش اسکان زائرین در مدارس در ایام نوروز حدود 15 درصد افزایش خواهد داشت.

وی افزود: 48 پایگاه برای پذیرش زائرین در ایام نوروز در سطح استان در نظر گرفته شده است که از این تعداد 8 پایگاه در سطح شهر مشهد واقع شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تعرفه اسکان در مدارس

افزایش 15 درصدی تعرفه اسکان در مدارس