مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 09:002019-02-19سياسي

فرایند بررسی احراز مصادیق ایثارگری الکترونیکی می شود


معاون تعاون و امور اجتماعی از الکترونیکی شدن فرایند احراز مصادیق ایثارگری به منظور سهولت پیگیری و اطلاع رسانی در مورد پرونده های در دست بررسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود پاکدل در یکصد و هفتادمین نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران با محوریت احراز و تعیین درصد جانبازی برگزار شد با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تصور می کردند که ملت ایران چهل سالگی انقلاب خود را نمی بیند ولی حضور گسترده و با شکوه دریوم الله 22 بهمن ماه، در تاریخ انقلاب یادگاری مهمی را ثبت کرد و مردم باافتخار وارد دهه پنجم انقلاب شدند ولی دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود، به حافظان مرزهای جمهوری اسلامی ایران حمله کردند و 27 نفر از این مدافعان را به شهادت رساندند ولی دیدیم که چطور ملت شریف اصفهان از این شهدا استقبال کردند.

وی افزود: پس از حضور گسترده مردمی در 22 بهمن ماه، رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند که همه افرادی که دلسوز انقلاب هستند باید آن را سرلوحه امور خود قرار دهند، قطعاً توجه به بیانات ایشان راهگشا و مایه پیشرفت و آبادانی کشور است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد در ادامه سخنان خود درزمینهٔ بررسی پرونده های احراز جانبازی نیز گفت: با الکترونیکی شدن ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند بررسی احراز مصادیق ایثارگری الکترونیکی می شود

فرایند بررسی احراز مصادیق ایثارگری الکترونیکی می شود