مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 08:262019-02-19دانش

سقف وام شهریه سال تحصیلی آینده دانشگاه ها افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم در جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان که با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، - سقف وام شهریه و ضروری برای سال تحصیلی آینده دانشگاه ها با تصمیم هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان، افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم در جلسه هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان که با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، پیشنهاد افزایش سقف برخی از وام های دانشجویی برای سال تحصیلی آینده دانشگاه ها با موافقت اعضا، تصویب شد.

بر این اساس، وام ضروری برای تمام مشمولان طبق قانون صندوق رفاه دانشجویان با 67 درصد افزایش از 600 هزار تومان به یک میلیون تومان و وام شهریه در مقطع کاردانی و کارشناسی با 50 درصد افزایش از 500 هزار تومان به 750 هزار تومان افزایش یافت.

همچنین وام شهریه در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته با 30 درصد افزایش از یک میلیون و 150 هزار تومان به یک میلیون و 500 هزار تومان و وام شهریه مقطع کارشناسی ارشد پیوسته با 43 درصد افزایش از 700 هزار تومان به یک میلیون تومان رسید.

در مقطع دکتری حرفه ای، این وام 30 درصد افزایش را تجربه کرد و از یک میلیون و 150 هزار تومان به یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف وام شهریه سال تحصیلی آینده دانشگاه ها افزایش یافت

سقف وام شهریه سال تحصیلی آینده دانشگاه ها افزایش یافت