مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 01:552019-02-18سياسي

دیپلماسی علمی،راهکار برون رفت از جنگ اقتصادی علیه کشور


رییس دانشگاه علم و صنعت دیپلماسی علمی را مهمترین راهکار برای برون رفت از جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران دانست و گفت: در صورتیکه مشکلات بودجه ای این فعالیت ها رفع شوند، - می توان از آن به عنوان راهکاری جدی برای رفع بحران اقتصادی کشور نام برد.

دکتر جبارعلی ذاکری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب به برنامه های بین المللی دانشگاه علم و صنعت برای سال 98 اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من در سال پیش رو، اگر نگاه اصولی به دانشگاه ها صورت بگیرد این مراکز می توانند در روابط بین المللی نقش آفرینی بسیار مؤثرتری ایفا کنند، بر این اساس اگر توجه جدی در استفاده از توانمندی دانشگاه ها در عرصه فعالیت های بین المللی صورت بگیرد، سال آینده دیپلماسی علمی فعال تری خواهیم داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: در شرایطی که دیپلماسی علمی دانشگاه های ما فعال تر باشد، می توانیم در تغییر وضعیت فعلی کشور که می توان از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد کرد، مؤثر باشیم و راهکارهای برون رفت از این وضعیت را از درون دانشگاه ها و مراکز علمی بیابیم.

بنابراین پیش بینی می کنم که این نقش آفرینی در سال آینده به خوبی صورت بگیرد.

رییس دانشگاه علم و صنعت همچنین در خصوص چالش های پیش روی فعالیت های بین المللی دانشگاه ها نیز گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز همانند سایر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی علمی،راهکار برون رفت از جنگ اقتصادی علیه کشور

دیپلماسی علمی،راهکار برون رفت از جنگ اقتصادی علیه کشور