مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 16:152019-02-18ورزشي

پول تبلیغات دور زمین در حساب ورزشگاه آزادی


سازمان لیگ یک شرکت فرش را تهدید کرده، به استقلال و پرسپولیس گفته بازی هایشان را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند و به وزیر ورزش نیز اعتراض کرده است! - سازمان لیگ یک شرکت فرش را تهدید کرده، به استقلال و پرسپولیس گفته بازی هایشان را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند و به وزیر ورزش نیز اعتراض کرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: مسئولان ورزشگاه آزادی مدتی است با مجوزی که از شرکت توسعه و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی دریافت کرده اند، اقدام به عقد قراردادهای تبلیغاتی و نصب بنرهای آن در ورزشگاه آزادی می کنند! این اتفاق در شرایطی افتاده که در سال های اخیر سازمان لیگ طرف قرارداد تمام شرکت ها برای عقد قرارداد اسپانسرینگ تبلیغات محیطی بوده و به نمایندگی از باشگاه های لیگ برتری درآمدزایی در این زمینه را برعهده دارد.

به طور مثال رقم قرارداد سال جاری طبق شنیده ها بیشتر از 80 میلیارد تومان بوده و اقدام اخیر مدیران ورزشگاه آزادی برای نصب بنرهای تبلیغاتی قرارداد سنگین سازمان لیگ را با خطری جدی مواجه کرده است.

پول تبلیغات طبقه دوم در حساب ورزشگاه آزادی! این تبلیغات البته ربطی به تابلوهای کنار زمین که شرکت های طرف قرارداد سازمان لیگ آن را نصب می کند، ندارد و در قسمت های تبلیغاتی دیواره دور تا دور طبقه دوم استادیوم آزادی نصب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول تبلیغات دور زمین در حساب ورزشگاه آزادی

پول تبلیغات دور زمین در حساب ورزشگاه آزادی