مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:352019-02-18اقتصادي

​​​​​​​ سودسازی دو برابری برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی 97


مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به عملکرد روبه رشد این مؤسسه، سودآوری خالص سال مالی منتهی به 31 شهریور 1397 این صندوق را بیش از دو برابر سال گذشته عنوان کرد و گفت: - این اولین گام برای دستیابی به سودآوری سالانه بیشتر برای فرهنگیان عضو صندوق در سال های آتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی نیکدل در نشست کارگروه های تبصره 85 اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به افزایش سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان از 284 میلیارد تومان در سال 1396 به 622 میلیارد تومان در سال 97، افزود: سود خالص تلفیقی مؤسسه نیز از 338 میلیارد تومان در سال گذشته به بیش از 1,140 میلیارد تومان در سال مالی 97 رسیده است که نشان دهنده ورود مؤسسه به دوره رونق، شکوفایی و سودآوری است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته، روند رو به رشد سودسازی مؤسسه در هر سال طی سنوات آتی نیز ادامه خواهد داشت.

بنابراین به فرهنگیانی که در شرف بازنشستگی قرار دارند توصیه می کنیم حتماً عضویت شان را ادامه دهند تا از این سودها بهره مند شوند.

زیرا سیاست اصلی مؤسسه در دوره جدید مدیریت از سال 1395، سودسازی برای اعضای صندوق تدوین و ترسیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​​​​​​​ سودسازی دو برابری برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی 97

​​​​​​​ سودسازی دو برابری برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی 97