مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:062019-02-18فرهنگي

رونمایی احسان علیخانی از گات تلنت آمریکایی به زبان فارسی


اولین قسمت برنامه عصرجدید در حالی روی آنتن شبکه سه سیما رفت که ساختار و ترکیب شرکت کنندگان این برنامه ابهاماتی را به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار هنری شهرخبر، برنامه استعدادیابی عصر جدید، جدیدترین ساخته ی به نمایش گذاشت که سال هاست با رشته های موردنظرشان شناخته شده اند، از جمله این افراد احسان موسوی نژاد قهرمان فوتبال نمایشی است که خود را نفر اول آسیا و نفر پنجم جهان معرفی کرد.

شگفتی دیگر این برنامه سعید فتحی روشن بود که او هم پیش از این در شبکه ها و برنامه های مختلف تلویزیونی از جمله برنامه علی ضیا حضور یافته و مخاطب با یک جستجوی ساده می تواند به این نتیجه برسد که او هم استعداد تازه ای نیست و سال هاست در حرفه خود به عنوان یک چهره شناخته شده است.

استفاده از قالب مشترک در برنامه سازی اتفاقی رایج در تولیدات تلویزیونی جهان است اما عطش برنامه سازی که مدتی است در شبکه های مختلف تلویزیون به راه افتاده، فراتر از استفاده از قالب ها و به نوعی تن دادن به قالب ها است.

نمونه موفق برنامه هایی مانند حالا خورشید و خندوانه به خوبی نشانگر این واقعیت است که می توان در قالب های استانداردجهانی یک برنامه خلاقانه ایرانی تولید کرد و این متفاوت از بازسازی یک برنامه کاملا خارجی صرفا به زبان فارسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی احسان علیخانی از گات تلنت آمریکایی به زبان فارسی

رونمایی احسان علیخانی از گات تلنت آمریکایی به زبان فارسی