مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:062019-02-18سياسي

قول وزیر مسکن برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی طی دو سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پایان سفر به هرمزگان ضمن تشکر از مردم این استان، - رییس جمهورگفت: وزیر مسکن قول داده است که در سال های 98 و 99 تعداد 400 هزار واحد مسکونی جدید بسازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پایان سفر به هرمزگان ضمن تشکر از مردم این استان، گفت: بسیار خوشحالم که در این سفر چند پروژه بسیار مهم افتتاح شد و برای آینده هم برنامه ریزی خوبی انجام گرفت.

وی ادامه داد: در پروژه هایی که دیروز افتتاح شد بخشی مربوط به کشاورزی، نیرو و راه بود مهمترین پروژه امروز ما این بود که شاهد افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس بودیم و هم طرح جدید در پالایشگاه بندرعباس.

رییس جمهور اضافه کرد: خوشحالم که در دولت دوازدهم این سومین بار است که خدمت مردم این استان هستیم گرچه این سفر تحت عنوان سفر استانی نبود و عمدتاً برای افتتاح چند پروژه قرار بود انجام شود اما دیدار با مردم غرب این استان برای ما بسیار مقتنم بود.

رییس قوه مجریه گفت: پروژه هایی که قبلاً قول داده بود برای تکمیل و همچنین 12 پروژه جدید در این سفر تصمیم گیری شد که در مجموع 595 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر مسکن برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی طی دو سال آینده

قول وزیر مسکن برای ساخت 400 هزار واحد مسکونی طی دو سال آینده