مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 14:162019-02-18دانش

یک سوم ثبت پتنت های بین المللی دانشگاه های کشور متعلق به دانشگاه امیرکبیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهدی مجیدپور عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: بر اساس آمار کانون ثبت پتنت ایران، - بر اساس آمار کانون ثبت پتنت ایران، در سال های 1394 و 1395 یک سوم ثبت پتنت های بین المللی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور مربوط به دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهدی مجیدپور عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: بر اساس آمار کانون ثبت پتنت ایران، در سال های 1394 و 1395 یک سوم ثبت پتنت های بین المللی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور مربوط به دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده است.

وی با اشاره به مطالعات انجام شده بر روی 55 دانشگاه برتر نوآوری در 5 قاره جهان گفت: این مطالعه نشان می دهد که چرخه ایده تا محصول و خدمات به صورتی است که در بخش های ابتدایی طرح، دولت ها و بخش های دولتی و عمومی فاینانس را بر عهده دارند و هر چه طرح پیشرفت می کند نقش بخش های خصوصی برجسته تر می شود.

وی با اشاره به اقدام این دانشگاه در زمینه ایجاد مراکز تحقیق و توسعه مشترک با برخی نهاد ها افزود: مرکز تحقیق و توسعه بانک آینده و ملت در این دانشگاه از جمله این اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم ثبت پتنت های بین المللی دانشگاه های کشور متعلق به دانشگاه امیرکبیر است

یک سوم ثبت پتنت های بین المللی دانشگاه های کشور متعلق به دانشگاه امیرکبیر است